Povezovanje nas krepi in bogati

Prednosti zavoda, ki vključuje vrtec in osnovno šolo, je sigurno v večjih možnostih povezovanja. In ravno to smo v sklopu projekta B- RIN izkoristili ter v del dejavnosti vključili tudi druge oddelke (1.a) in učiteljice. Temu primerno je bilo potrebno nekaj več usklajevanj, skupnih načrtovanj in fleksibilnosti. Učni scenarij je vseboval vsebine iz področja učinkov računalništva in informatike ter otroke spodbudil k aktivni vključenosti pri snovanju sporočil v pisni ter elektronski obliki. Sprva so se pomočjo igre vlog urili v spretnostih tvorbe sporočil in učili primerne komunikacije. Nato so z našo pomočjo preverjali razlike pisma in elektronskega pisma. Ob igrivi matematiki pa so se z obiskom v prvem razredu seznanili z uporabo interaktivne table. Svoje znanje so preverili z razvrščanjem fotografij digitalnih naprav, ki jih uporabljamo za učenje ali za prosti čas.

Dejavnost je resnično izhajala iz dane situacije v vrtcu in zanimanja otrok, saj so se otroci vpisovali v prvi razred in so si želeli ogledati prostore in dejavnosti na šoli.  Učni scenarij je omogočil medpodoročno povezovanje vsebin (matematika, jezik, umetnost, družba), implementacijo vsebin RIN, sodelovanje strokovnih delavce in otrok (vertikala: vrtec-šola), lažji prehod v šolo predšolskim otrokom in obogatil strokovne kadre v profesionalnem razvoju (skupno načrtovanje in sodelovanje).

vzgojiteljica Maja Maver

10

Slika 10 of 10

(Skupno 76 obiskov, današnjih obiskov 1)

Morda vam bo všeč tudi...